Dla kogo Google Ad Grants?

hands woman laptop working

Co to jest Google Ad Grants?

Google Grants to bezpłatne reklamy AdWords pojawiające się w wynikach wyszukiwania. Są one oferowane organizacjom non-profit, które spełniają określone przez Google kryteria. Ta forma reklamy jest szansą dla fundacji i stowarzyszeń, które mogą promować swoją działalność w wyszukiwarce Google bez konieczności posiadania budżetu reklamowego.


Jakie są korzyści udziału w Google Ad Grands?

Kampania prowadzona dzięki Google Grants pozwala dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Mimo że reklamy ograniczone są tylko do sieci wyszukiwania, budżet pozwala na osiągnięcie naprawdę dobrych efektów. Kwota jaką możemy przeznaczyć na nasze reklamy to 329 $, przy maksymalnej stawce w wysokości 2 $ za kliknięcie. Miesięcznie jest to aż 10 000 $! Dzięki tym środkom reklama może dotrzeć do osób, które jeszcze nie słyszały o danej organizacji i tym samym pozyskać nowych darczyńców.

Chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? Zobacz naszą ofertę

 

 

Dla kogo Google Ad Grants widoczni

 

Nasze doświadczenie

Nasza agencja dotychczas miała przyjemność całkowicie bezpłatnie wesprzeć Fundację Świętego Mikołaja, tworząc kampanię w ramach Google Ad Grants. W tym wypadku reklamy nawoływały o przekazanie 1% podatku PIT dla potrzebujących podopiecznych fundacji.

Kryteria otrzymania grantów

Jakie wymagania należy spełnić by wziąć udział w programie? M.in.:

  1. Rejestracja na stronie programu: Google Ad Grants
  2. Posiadanie aktualnego statusu organizacji charytatywnej zgodnej z wymogami danego państwa,
  3. W zgłoszeniu - potwierdzenie informacji o niestosowaniu dyskryminacji,
  4. Posiadanie strony internetowej z merytoryczną treścią,
  5. Posiadanie witryny internetowej, która nie jest nakierowana na zysk.

Dodatkowe warunki, by pozostać w programie po aktywowaniu konta:

reklamy:

  • prowadzące do jednej witryny, zatwierdzonej w zgłoszeniu,
  • słowa kluczowe odzwierciedlające program i realizowaną działalność,
  • przekazywanie misji organizacji.

aktywność:

  • przynajmniej raz w miesiącu logowanie się do konta,
  • co najmniej jedna zmiana na koncie na 90 dni.

Czy warto wziąć udział?

Każda organizacja non-profil powinna skorzystać z okazji, jaką daje Google. Dzięki takiej formie reklamy, mogą zachęcić ofiarodawców, by otwarli swoje portfele. A dzieje się to niewielkim kosztem - po zaakceptowaniu przez Google wystarczy skonfigurować kampanię lub skorzystać z pomocy agencji podobnej do naszej.

 

Bezpłatna konsultacja SEO/ADS
Wyślij zapytanie
Wyślij zapytanie
Anna Zalewska
Anna Zalewska

Anna Zalewska - menadżerka marketingu. Doświadczona specjalistka w zakresie content marketingu i marketingu internetowego. Zaczynała od pracy w sklepach internetowych. W agencji widoczni przeszła różnorodną drogę pozyskując linki, pisząc teksty dla klientów, prowadząc kampanie Google Ads i Facebook Ads. Dziś zajmuje się marketingiem agencji, dbając o jej markę i rozpoznawalność, również w zakresie employer brandingu. Trenerka Akademii widoczni, prelegentka i wykładowczyni na uczelniach wyższych. W pracy najbardziej ceni kreatywne zadania realizowane z zespołem inspirujących ludzi. Dzień zaczyna od dobrych podcastów o biznesie, psychologii i zrównoważonym rozwoju, a kończy na macie z jogą lub z hantlami. 

Przeczytaj o autorze
Oceń ten artykuł:
Dla kogo Google Ad Grants?

Średnia ocen użytkowników3.18 na podstawie 74 głosów

UDOSTĘPNIJ